Castalla estrena el calendari FEMECV

Diumenge arriba El Dia del Senderista de la Comunitat Valenciana

castalla cartellAmb ganes de soltar cames, i amb ganes de retrobar-se. Tot i el fred que ja arriba i que fins i tot adverteix que tindrem les primeres gelades nocturnes amb temperatura negativa. Castalla espera més de 400 participants al Dia del Senderista de la Comunitat Valenciana, la primera activitat FEMECV del calendari 2016.

Senderistes arribats de totes les comarques es concentraran a esta localitat de l’Alcoià per afrontar els 17 km 500+ de recorregut que han preparat des del Centre Castellut de Muntanyisme amb eixida i arriba al Parc Municipal de Castalla. Hi haurà premis als participants federats més joves i amb més edat, i també als 3 clubs amb més participants.

La ruta

Eixint de Castlla la ruta s’endinsarà per La Creu, enfilant un camí de casetes en direcció a Les Fermoses pel Camí de Petrer. S’enfilarà el camí que puja al Portell, desviant-se per la Penya del Soldat que acabarà duent a la pujada al Despenyador. Es baixarà al camí que du a Cantalaes i la senda del barranc fins a Penaesa, on s’agafarà direcció al Pi del Litero, per baixar cap a Foia Catalina, creuar la Rambla del Ventisclar i seguir el Camí de la Bola que du de nou a Castalla

Dia del Senderista de la Comunitat Valenciana

• dia: Diumenge 17 de gener de 2016
  • Lloc: Castalla, Parc Municipal
  • Hora: 08:30

Més dades: http://www.femecv.com/actividades/dia-del-senderista-0

Compartir aquesta notícia a

Enviar un comentari

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Uso de cookies

Esta web utilitza cookies perquè fa que tingues una millor experiència de navegació. En continuar navegant entenem que dones el teu consentiment per acceptar la política de cookies, Punxa l'enllaç per a més informació. Agraïts! ;) " plugin cookies