Viu la Gala dels II Premis SLA
Connencta’t a Facebook Live i pots seguir la Gala dels II Premis Sense Límits Aventura
Perquè no et perdes detall allà on estigues. Divendres 3 de febrer de 2017 fem la Gala dels II Premis Sense Límits Aventura, els premis que atorguem per segon any consecutiu amb la voluntat de reconèixer i promocionar els esports d’aventura, natura i superació a la Comunitat Valenciana.
I volem que arribe a tot el món, per això anem a fer la retransmissió a través de la plataforma de Facebook Live perquè les imatges de la Gala es puguen seguir per tots aquells que no han tingut l’oportunitat de vindre a la Sala de Conferències del Complexe Esportiu la Petxina de València.
Entra en el teu Facebook, busca Sense Límits Aventura i segueix des de la distància la Gala o punxa directament a este enllaç
REPASSA ACÍ TOTES LES DADES DE LA GALA:
Votació popular i Jurat
Vos recordem que els guanyadors de les votacions populars ja són públics, i els podeu trobar al següent enllaç, després que vora 22.000 persones hagen votat a les candidatures presentades a les diverses categories.
Però que queda per conéixer el dictamen del jurat tècnic composat per diversos especialistes i coneixedors de la materia, entre d’ells representas de la FEMECV, Federació De Triatló, Federació de Ciclisme i FEDOCV. Hi haurà per tant emoció per a descobrir eixa segona part dels guanyadors.
Diversió, sortejos i… un viatge en globo
Hi haurà emoció, entreneniment, diversión, informació també amb la presentació de la Liga CxM Serranía 2017 en les moments previs a la Gala. I hi haurà també sortejos per a tots els assistents. Entre d’altres, un viatge en globo, gràcies a l’empresa valenciana Tot Globo de Bocairent. Ja vos anirem donant més dades!! T’ho vas a perdre?
GALA II PREMIS SENSE LIMITS AVENTURA
- Dia: Divendres 3 de febrer de 2017
- Lloc: Saló de Conferències del Complexe Esportiu La Petxina de València
- Hora: 19:00 h
*L’entrada és debades fins a completar aforament. No ho deixeu passar!!
PATROCINADOR:
COL.LABORADORS: